7 Şubat 2012 Salı

Annem İçin Yaptıklarımı Gördünüz mü :)

Kuşkusuz en iyi müşterim bir tanecik annecim :) Ne yapsam beğenir ne kadar çirkin olursa olsun evinin baş köşesine koyar benim annem . Evlenirken götürmeyeceksen yap diye de eklerdi :) Bak annecim getirmedim hepsi senin daha güzelleri de senin olsun  cansın sen can :)



Hadi Takım Olsun Dedik :)





İlk Boyamaya Bu Sevimli Kutuyla Başladım :)


Eeee İkincisi Çatlatma Olmalı Diye Düşündüm :) 


Şiş Kutusu Ama Bizde Göz Kalemlerinin Kutusuydu ;:)


Annemin Yap Kullanırım Diye Beni Kandırdığı Daha Sonrasında Kıyamayıp Vitrinimizi Şenlendiren Tepsimiz :)




İç Mimarlık Sınavlarına Hazırlanırken Kullandığım Emektarım Çizim Tahtamın Son Hali :)

Varak Çalışmam :)


Kendimi Bildim Bileli Mutfagımızın Başköşesinde Olan Ekmek Kutusumuzuda Artık Değiştirmeliydim :)


Ve Yanına Bir Tanede Ekmeklik Ekledik :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder